کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    تولید و پخش انواع عایق مخازن فلزی و بتنی : مخازن با توجه به نوع و فشار سیال انتخاب می‌شوند. به‌صورت کلی، مخازن از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که در این میان، مخازن فلزی و بتنی بیشتر دچار خوردگی می‌شوند. در همین راستا برای جلوگیری از خوردگی زود هنگام این مخازن از پوشش‌های پلیمری استفاده می‌شود. مخازن به دو دسته، مخازن نگهداری و مخازن حمل تقسیم می شوند. هر مخزن از مواد مختلفی همچون آهن سیاه، گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، کامپوزیت (FRP)، استیل و بتن تولید می گردند؛ همچنین این مخازن با توجه به نوع سیال موجود در آنها و در امتداد افزایش طول عمر بهره برداریشان، از مواد گوناگونی استفاده می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 اسفند 1401 - 10:55
    بازدید : 56

    عرضه عایق های قیری پلیمری امولسیونی آسفالت : محصولی جدید و از مواد پلیمری با فناوری نانوتحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است.ازنظر اقتصادی هم به صرفه است و هم طول عمر زیادی دارد. قیر نانو بلکه جذب سطح بتن می شود و پس از جذب شدن بتن جزیی از ساختار آن سطح می شود و درصورت سوراخ شدن مثل ایزوگام اب زیرش راه نمی گیرد. اگرچه ایزوگام باعث افزایش وزن سطح می شود ولی قیر نانو وزنی را به سطح اضافه نمی کند و به مراتب عایق رطوبتی کارایی بیشتری نسبت به ایزوگام دارد و علاوه بر آن خیلی سریعتر ، سبکتر ایده آل تر و ارزان تر است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    27 اسفند 1401 - 10:29
    بازدید : 65

    عایق کاری مخزن‌ های فلزی مدفون و نیمه مدفون : عایق کاری مخزن‌ های فلزی یک راهکار برای صرفه جویی در هزینه‌های بهره برداری است. گرچه این کار نیاز به بودجه اولیه خواهد داشت اما تاثیرات آن در بلندمدت باعث برگشت هزینه و صرفه جویی بیشتر در سرمایه‌های مالی، زمانی و انسانی خواهد شد. انتخاب ماده برای عایق کاری مخازن فلزی باید با توجه به شرایط محیط، تغییرات دمایی در طول سال، مایع درون تانکر، اهمیت پروژه، میزان استفاده از تانکر و خطرات احتمالی مثل آتش یا تخریب بنا انجام شود. به همین ماده مناسب عایق بندی برای همه شرایط یکسان نخواهد بود. بهتر است قبل از انجام عایق کاری مخزن‌ های فلزی پیرامون مواد مختلف بررسی‌ های کاملی داشته باشید و تنها قیمت یا سهولت انجام کار را ملاک تصمیم‌گیری قرار ندهید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 اسفند 1401 - 10:34
    بازدید : 49

    قیمت عایق ایزوگام سرد قیر پلیمری مایع : مهم ترین مسئله ای که باید در هنگام نصب ایزوگام مایع به آن دقت شود زیرسازی ایزوگام می باشد زیرا قرار است به مدت طولانی از ایزوگام پشت بام ها نگهداری کند. قبل از نصب باید محل نصب و زیرساخت ایزوگام را از گرد و خاک و پسماندهای اضافی شست و کاملاً تمیز کرد. ایده آل ترین سطح برای نصب ایزوگام‌ها، سطح سیمانی با ضخامت سه سانتی متر و در سه لایه با شیب دو درصد می باشد. در پروسه نصب ایزوگام مایع، پرکردن ترک‌های ریز و درشت از اهمیت زیادی برخوردار است و حتما سطوحی که زاویه‌ ی ۹۰ درجه دارند باید با سیمان یا با پرایمر عایق درزگیری شوند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    24 اسفند 1401 - 11:46
    بازدید : 98

    مراحل اجرای عایق های نانو در نمای ساختمان : ترجیحا حین نما کاری و آجر چینی برای رسیدن به بهترین زیرسازی قبل از کثیف شدن و ایجاد شوره به صورت مرحله ای شروع به نانو کردن آجر کنید . این موضوع از نظافت و پاکسازی قبل از نانو کاری جلوگیری می کند. نانو سیلیکون و رزین های نمای ساختمان تا قبل از خشک شدن کامل به هیچ عنوان نباید برخورد آب یا شستشو داشته باشند. نانو پوشش فقط به عنوان یک پوشش روی سطح باقی نمی ماند، بلکه نانو ذرات ریز از درون منافذ ریز آن در اعماق سنگ های متخلخل (به عنوان مثال ماسه سنگ) نفوذ می کنند و در طی یک دوره زمانی (۱ سال) بخش بزرگی از سنگ را پوشانده و ادامه می دهند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    22 اسفند 1401 - 13:2
    بازدید : 71

    عایق رطوبتی بام مخصوص عایق بندی سقف شیروانی : امروزه در بسیاری از ساختمان ها و ویلاها و حتی مراکز صنعتی سقف خود را از شیروانی می سازند . این سقف ها در برابر بارش باران مقاوم نیستند و باران به داخل نما نشت می کند . بهترین راهکار برای جلوگیری از نشت باران و رطوبت به داخل ساختمان هایی با سقف شیروانی استفاده از عایق رطوبتی سقف شیروانی است . این عایق ها در برابر گرما و سرما و نور خورشید و اشعه ماورا بنفش و رطوبت مقاوم است و از نشت باران یا آب از سقف شیروانی جلوگیری می کند . عایق رطوبتی سقف های شیروانی و دیگر سقف ها با محیط‌ زیست سازگاری دارند و بر روی تمام سطوحی که نیاز به آب‌بندی  و تعمیر نشتی دارند  مناسب می باشد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 اسفند 1401 - 12:34
    بازدید : 74

    بهترین عایق های الاستومری فومی در کرج تهران : امروزه در صنعت تاسیسات،استفاده از عایق الاستومری جهت عایق کاری سیستم کانال های تهویه مطبوع و سیستم های گرمایش- سرمایش از قبیل لوله های سرد و گرم ، مخازن ،قطعات و اتصالات و همچنین کانال های هوارسان و در صنایعی از قبیل تاسیسات ساختمانی ،صنعتی ،نفت ،گاز و پتروشیمی به دلایل زیست محیطی و بهداشتی بودن و راندمان بالا و جلوگیری بیشتر از افت انرژی و سهولت در نصب و تقلیل زمانِ نصب به امری اجتناب ناپذیر و متداول مبدل گشته است. عایق الاستومری به شکل پیش ساخته با ساختار سلول بسته ،در انواع متنوع و در ضخامت های متفاوت به صورت “رولی” و “لوله ای” تولید و به بازار عرضه می گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 اسفند 1401 - 12:59
    بازدید : 68

    خرید مواد عایق رطوبتی آب بندی کف ساختمان : عایق رطوبتی در واقع پوششی است که به صورت لایه ای از پیش ساخته در فرم رول با شیت تولید می شود و با سایز , طول و عرض مورد نیاز مشتریان ارائه می شود. عایق کاری رطوبتی برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت در ساختمان ها انجام می شود. این کار در تمام ساختمان‌ ها برای حفاظت ساختمان در برابر بارش نزولات جوی و رطوبت خاک الزامی است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 اسفند 1401 - 13:38
    بازدید : 64

    خرید عایق های رطوبتی بیرنگ ساختمان در کرج : یک نوع عایق پلیمری شفاف است که برای ضد آب سازی و رفع نم و نشت سطوحی  مثل سنگ و موزاییک ، کاشی ،سرامیک ، چوب ،آجر و ….که نیاز هست برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ضد آب بشوند با محصول عایق بی رنگ صد درصد ضد آب می گردد با حفظ ظاهر و زیبایی سطح مصالح که روی آن عایق شده است. از مهم ترین ویژگی عایق رطوبتی نانو بدون رنگ، دوام بالا و قیمت ارزان آن است که سبب شده است مورد توجه قرار بگیرند. عایق های نانو انواع مختلفی دارند و به شکل های مختلفی دیده می شوند که استفاده از آنها سبب کاهش هزینه ها در آینده می شود و می توانند به خوبی از نفوذ آب به داخل ساختمان و یا هر جای دیگر جلوگیری کنند و از قدرت آب گریزی فوق العاده ای برخوردار هستند و با توجه به شکل و ظاهری که دارند بهتر از ایزوگام ها و یا قیر هایی هستند که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 اسفند 1401 - 12:44
    بازدید : 75

    استفاده از پوشش نانو بی رنگ در صنعت ساخت و ساز : یکی از اصلی ترین و مهم ترین خصوصیات نانو نما این است که می تواند به خوبی در برابر هرگونه عامل خارجی و آلودگی مقاومت کند. این ویژگی به خصوص در مورد ساختمان های شهرهای بزرگ بسیار حائز اهمیت است چرا که به طور طبیعی، این شهرها بسیار آلوده هستند و خیلی وقت ها این آلودگی ها به تن ساختمان نیز می نشینند. اما با وجود این فرآیند، دیگر لازم نیست مدام نگرانی آلودگی ساختمان باشید. نانو نما خیلی نازک است و مرئی نخواهد بود. یکی از دیگر از بزرگ ترین مزیت های نانو نما این است که نمی توان آن را مشاهده کرد و خیلی نازک است. در واقع خیلی از افراد نگران هستند که قرار دادن این پوشش روی نمای ساختمان شان، قرار است چه تصویری ایجاد کند. اما واقعیت این جاست که اصلا نباید نگران این مسئله باشید چرا که این پوشش خیلی نازک و نامرئی است و اصلا قابل مشاهده نخواهد بود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 اسفند 1401 - 12:59
    بازدید : 67

    عایق سازی انواع سطوح ساختمان با قیر و گونی : عایق قیر گونی یکی از انواع عایق های ضد رطوبت است. از این عایق برای عایق کردن کف سرویس های بهداشتی ، حمام ، پشت بام ها ، آشپز خانه ها ، ستون های فلزی و غیر فلزی و… استفاده می شود. اساس این نوع عایق این است که گونی بین لایه های قیر قرار می گیردو باعث پایداری عایق می شود. همان طور که می دانید گونی یکی محصولات صنعت نساجی است و از الیاف کنفی تولید شده است. گونی هایی که در عایق های قیر گونی به کار می روند باید بافتی یک دست داشته باشند و آلوده نباشند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 اسفند 1401 - 11:24
    بازدید : 72

    قیمت بهترین انواع عایق رطوبتی مایع نانو : عایق رطوبتی مایع یکی از انواع عایق‌های رطوبتی است که امروزه بسیار محبوب و پرکاربرد شده است. این نوع عایق رطوبتی به‌خوبی از ساختمان در برابر نفوذ نم و رطوبت محافظت می‌کند. اطلاعات لازم در مورد عایق رطوبتی و مزایای آن به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب بهتری در زمان خرید مصالح ساختمانی داشته باشید تا بتوانید طول عمر ساختمان را بالاتر ببرید. عایق مایع از مواد معدنی و مواد شیمیایی بر پایه آب تشکیل‌شده است که می‌تواند رنگ‌های متنوعی داشته باشد. این نوع عایق، به دلیل ضدآب بودن بسیار شناخته‌شده است. این نوع عایق به‌صورت مایع است و پس از اجرا روی سطح موردنظر به شکل یک‌لایه نازک ولی بسیار مقاوم خشک می‌شود که می‌توان برای انواع سطوح از آن استفاده کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 اسفند 1401 - 9:58
    بازدید : 78

    بهترین عایق مناسب لوله ساختمانی در کرج تهران : پیش از آن‌که بخواهید عایق لوله مناسب را از میان انواع عایق لوله انتخاب کنید باید با عوامل موثر در انتخاب عایق لوله آشنا باشید. دو عامل اساسی در انتخاب عایق، قطر لوله و ضخامت جداره عایق است. به بیان ساده، هر سطحی که نسبت به محیط خود، داغ‌تر باشد، گرما از دست می‌دهد. این هدررفت گرما به عوامل مختلفی وابسته است اما دمای سطح و اندازه آن از جمله مهم‌ترین فاکتورها به شمار می‌آید. زمانی که عایقی را بر روی سطحی داغ قرار دهید، دمای سطح خارجی کاهش پیدا می‌کند. این مورد در لوله‌ها و عایق لوله نیز صدق می‌کند. زمانی که دمای سطح، کمتر از محیط باشد نیز شرایط مشابهی رخ می‌دهد. در هر دو حالت، بخشی از انرژی هدر می‌رود. این هدررفت انرژی به طور معمول با استفاده از عایق‌های مناسب جبران می‌شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 اسفند 1401 - 11:2
    بازدید : 76

    بهترین عایق بتن و آب بندی سازه های بتن در کرج : انواع عایق های رطوبتی پشت بام برای افزایش طول عمر سیستم های سقف طراحی شده اند. به همین دلیل استفاده از آن ها امری ضروری است. هنگامی که یک ماده ضد آب برای سقف انتخاب میکنید، باید فرایندهای حرارتی ساختمان را ارزیابی و انرژی لازم را نیز برآورده نمایید. برای انجام موفقیت آمیز عایق پشت بام، لازم است مواد آب بندی کننده را به بخشی جدایی ناپذیر از سقف تبدیل کنید و به خاطر داشته باشید که انتخاب یک آب بند قوی منجر به واترپروف کردن پشت بام تا سالیان طولانی می شود، در حالی که گزینه های ضعیف می توانند برای عملکرد سقف مضر باشند. برای جلوگیری از نشت آب و حفظ ویژگی های تنفسی آن، عملیات واترپروف کردن در لایه های بالایی انجام میشود. معمولا سیستم ضدآب ساختمان را با ایجاد تعداد زیادی مانع می سازند تا رطوبت به درون خانه نفوذ پیدا نکند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 اسفند 1401 - 12:9
    بازدید : 72

    مزایای عایق بندی پنجره های آهنی در زمستان : بهترین روش عایق کاری درب و پنجره برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و جلوگیری از ورود سرما به داخل خانه استفاده از پنجره های دوجداره الیت میباشد. پنجره‌ های دوجداره عایق هستند و به حفظ گرمای ساختمان در طول زمستان کمک می‌کنند. اما گاهی خانه شما دارای پنجره‌های قدیمی است که قابل تعویض نیستند و یا نمیتوانید برای تعویض درب و پنجره قدیمی به سرعت اقدام کنید و یا هم اکنون نمیتوانید برای نصب پنجره جدید هزینه کنید. اما عدم توانایی در استفاده از پنجره‌های دوجداره و درها به معنی این نیست که نباید در جهت عایق کاری و ذخیره انرژی گام بردارید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    7 اسفند 1401 - 13:12
    بازدید : 80

    انتخاب بهترین ایزوگام برای پشت بام و سقف : انتخاب بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام، سقف و دیوارها از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که نم و رطوبتی که از فضای بیرون خانه، دیوارها و پشت بام به داخل خانه نفوذ می کند، باعث عدم استحکام و پایین آمدن عمر ساختمان می شود و اگر عمر ساختمان برای شما اهمیت دارد باید با استفاده از یک ایزوگام خوب و مرغوب، عایق بندی مناسبی را برای منزل خود ایجاد کنید. درست است که از ایزوگام در بخش‌های داخلی خانه مثل سرویس بهداشتی هم استفاده می‌شود، اما کیفیت جنس و نصب آن در پشت بام و سقف ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی به مراتب بیشتر است. هنگام خرید و اجرای ایزوگام، اکثر افراد به دنبال این سوال هستند که، یک ایزوگام خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد و چگونه باید بهترین ایزوگام برای سقف را تشخیص داد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 اسفند 1401 - 13:8
    بازدید : 74

    کاربرد عایق صوتی روکار یا کفپوش کف : احتمالا شما هم از سر و صدای غیر قابل تحمل بچه های کوچک همسایه تان خسته شده اید و یا تصمیم به عایق کاری دفتر کار و یا منزل خود گرفته اید. به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آن ها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود. عایق صوتی کف انواع مختلفی از مواد و متریال می باشد که به صورت لایه ای یا ریزش باعث عدم انتقال صدا می‌شود . عایق‌کاری صوتی برای کف آپارتمان‌ها، باشگاه‎ها، سطوح بیرونی یا داخلی ساختمان‌ها که انعکاس و تولید صدا دارند و ... استفاده می‌شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 اسفند 1401 - 9:0
    بازدید : 85

    بهترین عایق های ضد خوردگی جلوگیری از زنگ زدگی : محیط زیست عامل اصلی پوسیدگی و خوردگی است و اقدامات حفاظتی نمی تواند روند زوال را متوقف کند یا خسارت ناشی از آن را معکوس کند ، اما می تواند به کاهش سرعت تخریب فلزات کمک کند. فعل و انفعالات بین فلز و محیطی که در آن قرار دارد مسئول واکنش‌های الکتروشیمیایی است که منجر به خوردگی می شود. برای جلوگیری از تخریب بیشتر و به طور کلی ظاهر شدن محصولات خوردگی ، باید یک ماده عایق بر روی سطح فلز ایجاد شود که به عنوان سد محافظ بین فلز و اتمسفر قرار می گیرد. پوشش های عایق مختلفی مانند اکسیدهای آندی ، پوشش های سرامیکی و غیر آلی به عنوان ضد خوردگی در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر این ترکیبات ابتدا برای کاربردهای صنعتی تولید شده اند و برای استفاده نیاز است که ابتدا محصولات خوردگی حذف شوند. لازم به ذکر است که کاربرد آنها منجر به تغییرات مهمی در نمای بصری سطح فلز می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    3 اسفند 1401 - 12:43
    بازدید : 88

    جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان با عایق سفید : استفاده از مواد پلاستیکی در عایق کاری کف ساختمان ها به دو شکل صورت می گیرد. در حالت اول بعد از آنکه کف ساختمان بت شد آن را با استفاده از رزین اپوکسی می پوشانند که چسبندگی بسیار بالایی دارد. البته اپوکسی رزین در برابر ترک خوردگی حساس است اما می توان کفپوش های مختلف را بر روی آن اجرا کرد. در حالت دوم بعد از کف سازی از ورقه های نازک پلی تن به ضخامت ۱۵/۰ میلیمتر استفاده می شود. اگر از ماستیک قیری به عنوان کفپوش استفاده شود دیگر نیازی به نم بندی کف ساختمان نیست. قیرهای خالص مذاب، امولسیون های قیری، قطران و قیرهای مایع نیز از جمله مهم ترین مواد پلاستیکی هستند که می تواند در عایق کاری رطوبتی کف ساختمان از آن استفاده کرد. معمولا از این مواد برای نیم بندی کف ساختمان ها استفاده می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    2 اسفند 1401 - 13:35
    بازدید : 67

    مهم‌ترین کاربردهای قیر خشک در عایق کاری ساختمان : نفت خام معمولاً بر اساس دو معیار وزن مخصوص و میزان گوگرد تقسیم‌بندی می‌شود. نفت‌هایی که وزن مخصوص، گرانروی  و چگالی پایینتری دارند نفت سبک  و نفت‌هایی که وزن مخصوص، گرانروی و چگالی بالاتری دارند نفت سنگین  نامیده می‌شوند. نفت‌هایی که گوگرد آنها کمتر است نیز نفت شیرین و نفت‌های دارای گوگرد بیشتر نفت ترش  نامیده می‌شوند. استخراج، جابجایی و پالایش نفت‌های سبک و شیرین ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر است و میزان بیشتری از محصولاتی چون بنزین، نفتا، نفت سفید و سوخت‌های جت برگرفته از نفت سفید، و گازوئیل‌ های مرغوب را می‌توان از آن‌ها به دست آورد، به همین دلیل این نوع نفت‌ها بیشتر مورد علاقه پالایشگاه‌ها بوده و قیمت بالاتری دارند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    1 اسفند 1401 - 11:9
    بازدید : 72

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2